Inget ljus.. dock mörkare

Alltid ska det vara något som ska göra allt så mycket tyngre för mig att jag nästan ligger ner på backen utan att orka resa på mig. Alltid när det börjar bli bra. Varför? Vad har jag gjort för fel under mina 17, snart 18, år i livet? Varför är det meningen att det är jag som ska få en massa motgångar?

Precis när man har fått tillbaka sin motivation till allt så ska det hända något så det totalt vänder för mig. Varför blir det alltid såhär?


I alla fall så åkte jag in tidigt till skolan imorse. Tog tåget istället för bussen. Går snabbare så slipper jag sitta still länge utan att lyssna på musik. Började skoldagen med lite Grafisk kommunikation och sedan slutade vi skoldagen typ. Hade hål från Mediakommunikationen eftersom vi gör hemtenta tills på fredag. Sedan på webbdesignen så skulle man bara komma om man skulle göra omprov på HTML, vilket jag klarade när vi hade provet = inget omprov för lilla mig. Så vi skulle bara skicka in våran ritning till våran hemsida, våran feedback från varandra och vårat arbete så långt som vi hade kommit. Sedan fick vi gå så jag hann med 14:20 bussen hem. Skönt! Förresten, lunchen var as snuskig. Tog kebabwook som luktade kiss och smakade verkligen hur äckligt som helst. Uvva..

När jag kommer hem så ringde jag och AnnMarie till expert, där jag köpte min ipod nano, och pratade om min försäkring jag hade på den. Det visade sig att jag inte kommer att få ut en ny eftersom det gällde bara om det hade varit inbrott och snott den på det viset, och inte om den bara hade blivit kvarglömd eller så. Fan vad äckligt jävla fitt less jag blir. Vill bara ställa mig och skrika ut alla svordommar som finns på alla möjliga språk.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0