I May Be A Dreamer But I'm Not The Only One

Idag slog jag trötthetsrekordet! Alltså, jag har nog aldrig varit så trött en morgon så som jag var i morse. Klädde på mig och sminkade mig nog i sömnen skulle jag tro.
I alla fall så var det världens jävla storm i natt och även på morgonen när jag skulle gå till bussen. Min lilla genväg var igen snöad så jag fick springa runt hela skitet där det knappt var skottat typ. Var helt säker på att jag skulle missa bussen, men jag sprang och sprang där tills jag fick typ ont i lungorna för att jag var för anfådd. (Haha, ja jag vet att jag har en dålig kondis. Hehe).
Men kvart i 7 kom jag precis till busshållsplatsen och det är ju den tiden bussen ska gå. Men bussen hade inte kommit, vilket var tur.. fick ändå stå där ute och frysa i stormen i ungefär en kvart. Väl på bussen somnade jag snabbt och sov typ hela vägen in till Sundsvall. När jag vaknade och tittade ut var det alldeles ljust ute och det var typ finväder. Haha ''what?'' tänkte jag! Hur kunde det gå från kolsvart snöorkan till värsta finvädret på typ 45 minuter? Haha var lite fult tyckte jag.
Sedan när jag kom till skolan så stod soffan ledig. Det var ju trots allt 50 minuter kvar tills jag började så jag lade mig där och somnade. Sov tills det var 5 minuter kvar tills vi började för då hörde jag att Ida och Julia hade kommit. Då var det dags för Historia prov. Såg väl ut som världens drogmissbrukare hela dagen. Kan ju inte ha varit så jätte vacker heller. Ehehe.
Dagen fortsatte med ett matteprov som gick galant, och sedan engelska då vi egentligen också skulle ha prov, men vi var för få så vi ska ta det sedan. Så vi skulle läsa i våran bok som vi ska läsa på engelskan, och den hade jag råkat springa ifrån hemma, så då hade jag ett annat alternativ som var att sitta och leta efter artiklar från tidningar på internet. Men vet ni? Hade lämnat min dator hemma för jag trodde vi skulle göra prov eller att Mark var sjuk. Men fick låna Julias dator medan hon läste, snäll hon! :-) Sedan slutade vi för dagen och jag satte mig på bussen hem igen.

Just nu ligger jag här och njuuuuter över att det är fredag. Jag kommer verkligen lägga mig asa tidigt ikväll för mina ögon orkar inte hålla sig öppna längre nästan.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

sv; Hahah eller hur! Speciellt jag som är världens kändaste bloggerska, du måste ha förstått hur jag kände :o

2011-02-11 @ 18:47:38
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0