Hungrig och ensam tjej!

Min mormor är på någon slags revy inne i stan med någon kompis, och Mikael är där också tillsammans med sin kontaktperson. Själv ligger jag här hemma och har gjort det i några timmar nu. Hungrig är jag också kände jag nu. Ska väl ta och fika något gott och sedan hoppa in i duschen samt lägga mig och sova. Denna dag har varit lika seg som de andra praktikdagarna den här veckan... Fick till och med sluta en timma tidigare för att det inte fanns något att göra. Ska inte klaga! Kan säga att mina fötter gråter av smärta för att jag får stå hela dagarna förutom när jag sitter och äter lunch, och det är väl kanske 20 minuter jag sitter där inne, sedan går jag och kikar lite på stan. Vad ska jag annars göra liksom? Vill ju inte sitta kvar där inne med de andra. Man har ju liksom inget att säga och de har ju inget att säga till mig så istället för att ta upp plats så går jag ut :-D . Hehe nerå, men det känns så mobbat att bara sitta där inne och stirra. Vart ska man kolla då? Ner i bordet? Nej för det ser ju bara ut som om att jag är värsta ledsen eller så. Fan vad problem jag har. Varför skriver jag det här ens? Ni må ju tro att jag har något fel eller så...

I alla fall så skriker magen efter något nu så jag ska väl ta och göra lite te och rota och se om jag hittar något gott tuggbart också. Fil och flingor kändes asa gott nu! Det ska vara Tigers flingor, ni vet Frostisarna! Så gott!! :-D

Alltså, vilket jävla tråkigt inlägg.. ingen bild eller något heller :-(. Ja men ni får klara er!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0