Helgen som varit:

Oj, här var det dött! Eheh, har ju varit i Brunflo i helgen och har nästan inte alls suttit något vid datorn så det har blivit lite snålt med uppdateringar. Det gjorde nog ingenting för er skulle jag tro ;-).
I alla fall så kom Malin över i fredags så vi satte oss och pluggade en massa. Gick bra för Malin, men verkligen inte mig. Åh vad jag hatar historian just nu! Blä!
Sedan gick Malin hem och jag gick och lade mig på en gång nästan.
På lördagen klev jag upp halv 12, gjorde mig klar och sedan hoppade jag på bussen in till stan med Malin. Vi gick omkring en massa och kollade, fikade och shoppade även. Hittade ett par riktigt läckra skor för endast 99 kr. Alltså seriöst, när vi gick in på DinSko så var skorna det första jag såg. Jag kutade fram till dem och blev helt förälskad! Blev ännu mer förälskare när jag såg att det fanns ett par i min storlek, att de var på rea och att de endast kostade 99 kr.
Åh, jag är en lyckans ost!
Sedan var det dags att åka hem då vi klev av så vi kunde gå till Rätt in och äta deras sjukt goda tacorullar. Hujedamig! När vi hade suttit och jäst klart där ett tag så trallade vi iväg till min papi och satt där i några timmar. Helena, Theo och Dennis var också där så det var så kul att få träffa dem igen. Det är ju snart dags för Helena att få bebisen. Den kan komma näääär som heeeeelst! MHIHIHIH! :'-)
När klockan blev lite mycket så gick jag och Malin hem till mig och sedan efter några timmar gick vi och lade oss.

Idag sov vi länge. Eller ja, Malin sov länge. Vaknade vid 11 ja medan Malin fortsatte och sov till 12 någon gång. Vi klev sedan upp och åt frukost och sedan satt vi och fördrev tiden tills jag skulle åka hem, med att spela lite kort.
Just nu är jag hemma och ska väl alldeles strax ta och fli undan mina saker från sängen. Efter det ska jag träna lite och sedan hoppa in i duschen. Antar att jag måste sitta vaken en stund ikväll för att plugga. Suck! Tur jag börjar 12 imorgon!

Wtf! Vad är det för bruna fläckar jag har i ansiktet? :s


Gosade med mina ögonstenar


Hittade även fina over knee strumpor


Läckerbitarna som jag ska börja använda i vår


Hittade en långklänning från H&M. Ser kanske väldigt dumt ut på bilden,
men i verkligheten ser det bättre ut i alla fall. Skolavslutningsklänning klirrad ;-)



Vårjacka för 50kr med. Har kollat på den där läänge men har inte
kunnat bestämma mig. Men äh, jag köpte den i lördags i alla fall!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Zoofie

ÅÅÅÅÅH .. När jag tittade på de skorna i Birsta strax innan jul så kostade de typ 499 eller något sådant .. Jag vill också ha dem :( dumma dumma dig :( hahah. (Släpp aldrig in mig hemma hos dig ;))

2011-02-07 @ 01:22:56
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0