En valk att minnas

Hej hå, saknat mig? Inte? Nähe. Bloggade inte igår eftersom jag var typ inte hemma något igår. Var på praktik, åkte hem, och direkt när jag kom hem skulle vi åka till stan igen och äta, sedan panta alla vattenflaskor eftersom man inte har kunnat drucke kranvatten här vilket man kan nu *lycka*, sedan åkte vi hem och jag bytte om direkt och gick till Malin och vi gick sedan till Storvikenskolan och skulle spela innebandy, men vi var för få så vi spelade badminton istället. I slutet ville jag och Malin leka i ringarna så då gjorde vi det, som riktika gymnaster! Eheh. Men sedan när det var slut på tiden där så följde vi med pappa hem och tittade på A walk to remember. Fällde konstigt nog bara en tår under filmen. Första gången jag såg den var jag helt förstörd. Haha.

Fick bland annat byta kläder på dockorna. Om ni inte redan visste
så luktar de jätte äckligt när man låssar på armarna deras. Usch!









Och här har vi gymnasterna:








Det här kan ni väl inte?


Allt detta resulterade inre blödningar i händerna. Det syns bättre i verkligheten.


Oj vilket fint inlägg.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0