En tisdag i februari

Sorry sorry fan för dålig uppdatering. Hoppas ni har överlevt, vilket jag tror. Tror inte att det är någon som inte har märkt att jag inte bloggade igår. Hehe.

I alla fall så har jag börjat praktiken. Kan säga att jag hellre är på Ica Esplanad och river sönder mina händer när man river i kartongerna, än att vara på Intersport här i Östersund! För på Intersport finns det fan ingenting att göra. 75% av min praktiktid står jag bara där eller går runt och frågar om det är någon som behöver hjälp, men det finns inget. Igår var min första uppgift att gå runt själv och presentera mig för alla som jobbade där, och sedan skulle jag gå runt själv på en liten sitesing tur inne där. Efter att jag hade presenterat och berättat vem jag är om och om igen till alla som jag såg som jobbade där så hade jag absolut inget att göra. De hade inget jobb att ge mig så jag fick stå där bara som ett fån. De sa att jag kunde gå runt och fixa till kläder och vika ihop om det inte låg som det skulle, vilket allt redan gjorde, så jag gick bara fram till en tröja och vek om den om och om igen bara för att ha något att göra. Efter en stund fick jag ett uppdrag att sätta larm på kläder, så när jag hade gjort det klart så sa jag det till en i personalen och hon sa bara ''okej'' och liksom bara fortsatta med det hon höll på med och tittade inte ens på mig. Det kanske inte låter så hemskt, men tro mig. Det är jätte pinsamt!
Efter praktiken for jag hem och åt. Sedan kom Malin ner till mig och vi tittade på The last song och grät ikapp och tryckte i oss en skål med popcorn. Eller ja, jag var helt förstörd medan Malin satt och tryckte tillbaka tårarna. Haha!

Idag har väl varit lika som igår, stått och inte gjort ett skit hela dagen. Mot slutet så fick jag stå och prissätta lite kläder samt larma dem. Sen när jag skulle gå ut så kom Malin och skrämde skiten ur mig. Haha.

Nu sitter jag här hemma och ska väl ta och gå till pappa. Hoppas på att se A Walk To Remember där!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Kämpa på vännen! <3

Men jag förstår att det inte är så kul där...



Å en sak till, JAG märkte minsann att du inte bloggat! Hihi, var bara tvungen att säga det va.

2011-02-22 @ 19:22:01
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0