En onsdag i februari

Hej alla fans! Ville bara säga att idag har det varit en helt okej dag. Började min skoldag klockan 12 med lite samhällskunskap då jag jobbade duktigt med en massa fråor om EU. Efter det var det dags för idrott då jag svettades som aldrig förr. Sedan hade vi projekt och företagande då jag, Julia och Lovisa jobbade duktigt.

Just nu ligger jag här hemma och vill bara lägga mig och sova. Imorgon börjar jag tidigt och har graf, mitt favvo ämne. Kommer dock bara att ha det i en timma ungefär, för sedan ska vi iväg på studiebesök någon stans jag inte kommer ihåg om de har sagt eller inte. Hm. Spännande! Sedan slutar vi för dagen eftersom vår engelska lärare Mark är sjuk och vi har hemtenta på Mediakunskapen så vi behöver inte komma dit. Skönt!

Nu ska jag väl ta och göra klart lite skolarbeten och sedan skicka in. Ma råkes!

Åh, tycker denna outfit är så himla snygg! *torkar dreggel*
 


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

You are my hero! ;D

Duktiga du i skolan, very proud! Hihih

Låter som en bra idag imorgon också, hoppas du får det bästaste du!



Och hoppas att du får tillbaka, eller att någon vänlig själ har sett/hört nåt :)

2011-02-09 @ 21:31:37
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/
Postat av: Linn

You are my hero! ;D

Duktiga du i skolan, very proud! Hihih

Låter som en bra idag imorgon också, hoppas du får det bästaste du!



Och hoppas att du får tillbaka, eller att någon vänlig själ har sett/hört nåt :)

2011-02-09 @ 21:31:40
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0