Bild 22: En bild på en tid du saknar



Svårt faktiskt, men jag saknar tiderna med mina vänner. Som Crackhora grejset och filmkvällarna med Amanda och Sandra, tiderna då det var vi 4, jag, Amanda, Sandra och Diana. Jag saknar då jag och Elin sov över hos varandra och hade jätte mysigt, när jag och Michaela tolkade efter hennes häst en vinter och när vi badade i grannens pool på sommaren, när Malin var ner till mig flera gånger, alla fina vänner på Backens som man knappt pratar med längre osv. Jag saknar även de tiderna när mamma, jag och mina syskon hade våra mysiga stunder. Det finns så himla mycket jag saknar från de gamla tiderna och det finns så himla mycket som gör så ont att tänka på. Men det är just dessa stunder som jag har rabblat upp som jag saknar. Annars så vill jag bara glömma.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0