18.41

Ligger och lyssnar på musik medan jag funderar på om jag ska springa iväg på toaletten nu eller om jag väntar i några minuter till. Det var ju så skönt att ligga här.. Attsingen. Men får springa när detta inälgg är klart :-)

Håller just nu på att mailar lite om praktikplatser i Sundsvall och i Hudiksvall. Fick svar från en fotograf i Sundsvall, men det verkade inte som om att det inte fanns så mycket att göra där, men får se då om jag inte får något annat så får jag väl tacka ja där så jag åtminstonde har en plats någon stans.
Ska egentligen ha praktik nästa vecka, men jag har pratat med min ansvartlärare Lena och rektorn om att få vara på skolan och ta igen lite som jag har hamnat efter i efter operationen. Det tyckte de var en bra idé så jag lär nog vara själv bland alla ettor på skolan en hel vecka. Ah, ska få sitta i ett litet rum och jobba. Men det ska gå bra, ska hinna klart med allt så jag kan lämna det bakom mig. :-)

Idag har jag bara legat och tittat på Gossip Girl. Tycker att den serien är så himla bra! Men den bästa serien är helt klart One Tree Hill! När jag har sett klart på alla avsnitt som någonsin kommer att sändas så ska jag titta om på allt ändå från början!

Men det var nog allt. Jag behöver verkligen springa och kissa nu! Ha det bra!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

du skulle ju ha praktik i brunflo ? :'( :p <3

2011-02-14 @ 12:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0