16.15

Ligger i min säng och är helt slut. Då tror ni säkert att jag har hållit igång hela dagen, vilket jag önskar att jag kunde säga. Men då skulle jag bara ljuga. Allt jag har gjort idag är att ha suttit på en enda stol hela dagen och försökt göra en ''header'' till mitt projekt i Webbdesignen. Vi gör en egen hemsida där som man ska ha med typ allt som vi har lärt oss i kursen. Tog bussen hem 14:20 och var hemma någon gång efter 3, efter att jag vrångt skulle gå min lilla genväg för jag inte orkade gå runt. Men det var sååå inte värt det. Att gå och plumsa i snön den där biten var nog dubbelt så jobbigare än att gå runt. Aja, gjort är gjort nu. Kan ju inte direkt gå baklänges tillbaka och sedan gå andra vägen, för man kan ju inte spola tillbaka tiden, eller hur? Och dessutom så orkar jag inte!

Nu börjar det lukta mat så jag hoppas på att det blir något gott. För mat är precis det som skulle sitta fint i min mage just nu!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0