Sömning Jessica!

Idag är jag så sjukt trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Så här jobbigt som det var att kliva upp imorse har det inte varit på ett bra tag. Jag måste verkligen anstränga mig för att hålla ögonen öppen. Har ingen aning om hur jag ska orka med 2,5 timmars lång lektion på förmiddagen och sedan yttligare 2,5 timmar på eftermiddagen då vi ska kolla på film. Jag kommer dö! Finns ingen chans att jag kommer att kunna hålla mig vaken, speciellt inte om vi ska sitta i soffor och kolla på film. Får köpa två stora muggar med kaffe på Mc Donalds. Cafét är stängt idag på skolan, så jag kan inte köpa kaffe här.

Ska i alla fall försöka måla klart mina mina bilder i photoshop och sedan lägga ihop dem till en saga och till sist ska jag försöka lägga in några animationer. Har Multimedia A just nu och roligare kan det bli. Gillar inte det här med animation då det bara ska gå fel för mig och det ska vara så himla komplicerat! Läser multimedia B på vårterminen också och då är det väldigt mycket med animationer. Hur ska jag klara mig från att kasta min dator ut genom fönstret och låta bli att slå huvudet in i en vägg upprepande gånger?

Herre gud asså, det känns inte som om att jag har sovit en blund i natt. Jag orkar inteeee!

där skulle jag vilka krypa ner igen!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0