Måndag

Kom hem för en stund sedan efter att jag har gjort prov i naturkunskapen (som tog typ 20 minuter att göra för mig) och en sväng på stan. Blev klar vid 08:40 typ med provet, slutade sedan för dagen och satt och väntade på att In Gallerian skulle öppna så jag kunde gå och handla lite julklappar. Blev klar med 2 och en halv julklapp. Nu återstår bara 3 och en halv kvar då. Ska gå en sväng imorgon med och även på onsdag då jag ska till Hudiksvall.
Såklart råkade det följa med en julklapp till mig själv också. Fyndade en blus på Cubus för 99kr.




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Malin Jönsson

Fiiin!!:) får visa nig när du kommer till Brunflo!:D <3

2011-12-20 @ 14:57:09
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0