Dance the night away, live your life, and stay young on the floor

Hade en bra kväll igår, men allt gick så himla snabbt?! Liksom helt plötsligt så var det dags att åka hem.. Haha vem ställde fram klockan?
Gick över till Sandra och väntade in Amanda och Karro strax innan 7. Satt där och pratade ett tag tills vi gick till tåget och åkte in till Hudik och satte oss inne på Skutan. Vi gick sedan vidare till Hogges, satt där en stund, dansade och sedan gick vi till Gossip. Dansade där med men det var så många gubbar typ så vi gick tillbaka till Hogges igen och sket i att vänta och kolla på Hoffmaestro. Inne på Hogges dansade vi och hade kul resten av kvällen! Fick dansa till låten jag lade ut i förra inlägget också, hihi!

På skutan


Frugan och je inne på Skutan


Dansade inne på Gossip. Jag störde mig så mycket på att vi var
längst fram vid scen så jag tog med mig tjejerna längre in på dansgolvet. Haha!


Glada tjejer! ♥




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0