The first December

Vaknade imorse av att jag hade så fruktansvärt ont i maggropen då mina kramper bestämde sig för att hemsöka min kropp igen. Trodde jag skulle börja grina för det gjorde så ont. Jag satte mig och gjorde andningsövningar som Birgitta har lärt mig, men det kändes nästan värre då jag gjorde dem. Fick ta och klä på mig och göra mig klar och äta frukost. Det blev lite bätttre efter att jag hade ätit. Men det har inte gått över riktigt än. Just nu småspänner det lite och jag mår illa.

Hur som haver så sitter jag på Grafen nu och skriver en liten analys om Happy Meal kartongen tillsammans med Julia. Är typ klar med den så vi ska väl ta och göra som en egen utveckling av kartongen, liksom förbättra den på något vis. Blir väl spännande tror jag.
Snart slutar jag även för dagen, om ca 45 minuer. Tar tåget halv 1 och sedan är jag hemma till 1. Skönt!
Ska packa väskan ikväll också för imorgon drar jag mig iväg till Brunflo. Var fanemej 4 veckor sist jag var där. Ska bli kul att komma dit igen. Som jag har saknat varenda kotte där uppe!

Nah, har väl inte så mycket mer att skriva nu så jag ska väl ta och avsluta detta inlägg nu. Ma råkes!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0