TORSDAG

Jag antar att ni undrar hur min torsdag har sett ut? såklart ni har. Men jag kan säga er att min torsdag inte har varit sådär händelsefull inte. Har haft Grafiskkommunikation C första timman och sedan slutade jag skolan för dagen klockan 11. Satt dock kvar i skolan till klockan blev 2 tillsammans med Amanda och pratade en massa. Drack det underbaraste och bästaste téet ever också.
På bussen hem kom jag på att jag hade en tid med Birgitta vid 3 idag, så jag gick dit direkt jag hade anlänt till lilla Gnarp. Hon är bäst! Känns alltid så mycket bättre efter någon timma med henne.

Nu ikväll har jag varit så förbannat trött. Eller ja, jag ÄR trött. Det ska bannemig bli en tidig kväll för mig ikväll om jag ska orka med Multimedia A i 2,5 timmar, jobba projektarbete i typ 2 timmar och sedan ha filmkunskap i 2,5 timmar. Måste plugga till Naturkunskapsprovet tills på måndag också. Vill ha studenten nuuuuu!

Förresten, är inte denna ring så söt och cool?
Klickade hem den igår för 59 :- från Style By Tyra. (Fraktfritt)


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0