Tisdag

For ändå in till grafen imorse vilket jag nästan ångrade då på skolan. Vi gjorde inget speciellt och jag satt och gjorde allt för att hålla ögonen öppna. Efter 2,5 timmar så blev det lunch och en evighets håltimma. Gjorde matteprov kvart över 3 vilket gick jätte bra och sedan slutade jag för dagen.

Blev inget kik på julklappar idag, så jag får ta tag i det imorgon i Hudiksvall. Börjar ju dra ihop sig riktigt ordentligt nu ju. Har också lite tid på torsdag innan jag åker till Brunflo.

Fick denna bild av Malin som är tagen på hennes baksida.. Saknaden till alla där uppe i Brunflo dog just
FÖR JAG TÄNKER INTE ÅKA TILL BRUNFLO OM DET SKA VARA SÅDÄR MYCKET SNÖ!!!! Malin, du får se till att
andas på snön så det har hunnit smälta tills jag kommer på torsdag, för det där tolererar inte jag!!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: martina

är du kanske sugen på att shoppa trendiga & välkända märken för upp till 80% rabatt?

kommentera då detta inlägget med din mailadress, så ska du få en invite av mig till members.com! :)

http://martinaolsson.myshowroom.se/11169/members-com/



nya erbjudanden kommer upp varje vecka & det är helt gratis att vara medlem!



+ att du får 50kr att shoppa för om jag bjuder in dig & när du väl är medlem så kan du gilla deras facebooksida för att få en rabattkod på ytterliggare 100kr! :)

2011-12-20 @ 20:57:27
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0