This is the way I feel about the Christmas

Haha tänk att det är Lucia idag och det är +grader och regnar ute. Det är lite konstigt ändå, men det är absolut ingenting jag har något emot! Bort med snön!

Dagen gick igenom, trots mina besvär och damputbrott på min töntdator som skulle bli överhettad två gånger. Första gången då jag satt och gjorde en bild i photoshop och var nästan klar med den, och vips så svartnade datorn. Då var jag väldigt nära på att börja gråta, på heders!

Ända sedan jag kom hem har jag suttit och gjort om den där jävla bilden, så nu blev jag äntligen klar med den och har nu skickat in den. Här har ni den:



Vi skulle göra en slags skräckbild samtidigt som den skulle vara julaktig. Jag vet inte riktigt om jag är nöjd eller inte. Måste granska den lite mer innan jag kan avgöra.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0