SUGEN!

Är så förbannat sugen på Marabou Polka att jag inte vet vart jag ska ta vägen! Förbannade jävla godislöfte, förbannade jävla ica som har stängt och förbannade jävla munn som ska vara fullt av trådar och svida. Ni tar död på mig just idag...


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: joanna-livet med asperger syndrom

Hej jag heter Joanna och är 23 år och när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtar om livet med diagnosen för att samhället ska få mer insikt och förståelde för hur det är att leva med Aspergers syndrom och att alla är lika värda trots bakgrund:)

Så besök gärna min blogg:) kram

Ps. glöm inte att anmäla dig till alla roliga tävlingar med super fina priser:)

2011-12-07 @ 20:27:19
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0