Nevermind, I'll find someone like you

Skön dag! Hade bara arbetsmiljö och säkerhet i en timma idag och sedan slutade jag för dagen. Gick inte och åt lunch eftersom dagens meny såg ut såhär:

-Stekt korv med sparrisstuvning och potatis
-Gnucci med biff i dragonsås
-Stekt fisk med sause verte och potatis


Gick på stan en stund istället och handlade någon julklapp. Fortfarande så fruktansvärt svårt asså och jag har fortfarande några kvar.

När jag kom hem vid 1 så fikade jag något medan jag tittade på Ellen's Show. Somnade sedan i sängen vid 2 tiden och sov fram till halv 5. Låg kvar en stund och sedan klev jag upp och åt middag klockan 5. Måste säga att det är så förbannat skönt att ta en sån där powernap!

Nu ikväll har jag legat och pluggat lite och ska ta och hoppa in i duschen innan det blir alldeles för sent, så slipper jag lägga mig med blött hår och typ råka dränkas av allt vatten som kommer hamna på kudden...

Ahapp, har väl inte så mycket mer att skriva nu faktiskt så jag skyndar mig in i duschen och låtsas att jag är en riktig rockstjärna och uppträder på en konsert. HEHE närå...


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0