MONDAY MORNING BABY

Jo men nu är jag tillbaka på skolan igen efter att jag har klättrat på väggar sedan i onsdags av tråkighet. Okej, inte för att skolan är så mycket roligare än att vara hemma och ruttna, men jag har mina vänner här och just nu sitter jag och torkar tårarna efter att jag har skrattat så jag har vikit mig för att Julia skickade en hemsida med förjävla fula bilder. Allt är som det ska då med andra ord.

Idag känner jag mig inte speciellt kry inte. Halsen börjar på att göra ont och jag har ont i kroppen. Huvudet bara spänner och jag känner mig alldeles dåsig. Jag hoppas på att caféteria-Ann kommer snart så jag kan köpa citron té med honung i. GUD VAD JAG SAKNAT DET!

Om 40 minuter ska vi gå på lunch. Väntar bara på att Ida och Amanda ska sluta deras historia lektion. Jag ber till Gud att det för en gångs skull kan vara god lunch på Åhléns idag, för jag råkade försova mig i morse så jag hann inte med frukosten. Min mage verkar vilja döda mig just nu.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0