LÖRDAG

Snacka om vilken ångest jag fick när jag tittade på klockan alldeles när jag vaknade och såg att den var halv 3! Fy fan, får en sådan ångest när jag har sovit så länge. Till klockan 12 kan jag sova, men inte till klockan 1 för då får jag ångest och då känns det som om att jag har sovit bort hela dagen.

Ikväll har jag inga planer alls så det lär väl sluta med att jag sitter här och tjockar en jävla polka marabou. Suget har fortfarande inte lagt sig. Nej! Jag ska bannemig klara mig till den 22, för då är det jullov!
Shietas pomfrietas, är ju för fanken nästan två veckor dit. Håll ut, håll ut, håll uuut. You can make it Jessica, YOU can make it. Be strong and calm down, sitt still, sluta vagga!

Idag är det ingen vanlig dag heller, för i dag är det min och frugans bröllops dag. Haha 4 år! Vad tiden susar förbi. ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Amanda

Haha aaw vilken fin bild du hittade på oss :'D ;)

Ikväll skulle vi ha varit ute och firat frugan min!

2011-12-10 @ 18:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0