Jullov!

Hej alla fans!

Just nu sitter jag hos min momma och har alldeles just druckit lite kaffe och fikat prickikorvmackor. ♥
Har fått pustat och stånkat på min stora packning idag in på bussen till Sundsvall och sedan från bussen till tågstationen. Kommer ha en skön träningsvärk i armarna och axlarna imorgon. Liksom har en stor fet reseväska, en lite mindre väska, min datorväska och en ganska stor väska med julklappar. Är glad att far min kunde hämta mig här uppe vid tågstationen, annars hade mina armar nog ramlat av.

Idag hade vi julavslutning på skolan. Skulle springa in i olika klassrum på min skola och skolan under (Mikael Elias Teoretiska) för att klara olika stationer. Klarade man stationerna fick man antingen poäng eller en bokstav. Med bokstäverna skulle man sedan försöka bilda några ord som var nyckeln till skatten. Haha, så himla svårt men förbannat kul! Ett lag i min klass vann vilket jag tycker är huvudsaken, för då får vi studentpoäng. Haha hoppade av lycka då de presenterade vinnarna.

Jahopp, då var det lov. Känns så skönt! Fast ska upp tidigt imorgon för att åka till stan med någon buss som går klockan 9 tillsammans med momma och Mikael. Ska handla och sedan ska vi åka till mammas grav för att tända lite ljus.

Nä, ska fortsätta på mitt andra inlägg som jag började på igår. Haha, håller på med en liten sammanfattning för detta år.

Gammal bild sedan jag var här sist.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0