Jag är i vecka 4

Jo men nu är jag i vecka 4 sörrni, och då menar jag inte att jag är gravid i vecka 4, utan jag är inne på 4e veckan utan godis. Tycker ni inte att jag har gjort det bra alltså? Har nästan inte varit godissugen alls, väldigt lite i en liten stund någon gång har jag varit det, men jag har stått emot.

Fick ett mess från Malin:

"Jessica jag vet att du har hållit dig borta, att du har kämpat och att du klarat dig ett tag, men...
.
.
.
.
.
.... Kan vi inte köpa lite godis ikväll till idol? (a)"

Det svider nästan i hjärtat att tacka nej till att köpa godis när man ska mysa framför tv:n med en kär vän. Haha men jag står emot! Jag köper vindruvor istället så får Malin köpa sitt godis, haha!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

HAHAHHA BILDEN <3 Malin ser såhär jättesöt ut och sen du bara... ja... hahahahah jag dör. <3

2011-12-02 @ 13:16:47
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: ZOOFIE

Hahahah klart du var :D <3

2011-12-02 @ 20:51:21
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0