Hemma igen nu

Somnade i morse vid 6 tiden och vaknade vid halv 8 igen då min morbror kom inspringandes in till mig och undrade vart momma var. Fick förklara för honom att hon hade fått åka in till sjukhuset då. Somnade sedan om och vaknade vid 9 och sedan har jag vaknat och somnat om en massa gånger ända fram till klockan blev 12. Klev då upp och tvättade håret och vi gjorde oss i ordning och for in till sjukhuset för att hälsa på. Det var ingen magsjuka hon hade haft utan hon hade nå sår i njurarna eller vad det nu var. Men hon fick i alla fall följa med oss hem. Gick och fikade en snabbis på Åhléns och sedan tog vi bussen hem. Hon har fortfarande ont men inte lika ont som hon hade igår.

Just nu väntar jag på att Malin ska komma ner och hämta mig. Vi ska upp på Bylla och äta. Det kommer att sitta fint i magen.

Kram


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

Men usch då :/ hur mår hon nu?

2011-12-03 @ 22:31:20
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Anonym

Hejsan, jag måste måste tipsa dig om en sak!!!

Det är en stor och häftig tävling där man vinner ett valfritt smycke från GLITTERSTEN PÅ MIN BLOGG!

TÄVLA DU OCKSÅ!! FINA OCH HÄFTIGA SMYCKEN, klicka på länken för att komma till tävlingen

http://mohammedialdebis.blogg.se/2011/december/vinn-ett-valfritt-smycke-fran-glittersten-l.html#comment

2011-12-04 @ 15:26:58
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0