Hemma i Gnarp

Kom hem för en halvtimma ungefär efter nästan 4 timmars lång resa. Jag har kunnat haft en bättre helg om jag inte hade behövt fått ringa ambulansen och skicka iväg momma med den klockan 4 på morgonen. Men annars har den väl varit bra. Har varit med Malin för det mesta och igår kväll gick vi upp till pappa och kollade på en massa gamla och hemska camvideor vi gjorde för fleeeera miljoner år sedan. Vi lät som bebisar när vi pratade. Så sjukt pinsamma var vi också.. och TÖNTIGA! Haha tittade också på en massa gamla bilder som jag har i mappar på pappas dator från förut. Kan väl bjuda på några.

Snygg eller?




Från en video....


HAHAHAHAHAHAH också från en video.......


Jag och min Kickigummi




Hahaha asså varför Malin? Varför skulle vi ta såna här bilder? Var det coolt eller?






Älskade lilla bubbeponke. Mamma i bakgrunden också ♥




Aahw, jag och Kickan


Finaste hundarna någonsin!! Lillmattes små ögonstenar ♥


♥♥








Haha många bilder på mig och Kickan. Stackars hund! ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

Hahah vad söt du var :DDD

2011-12-04 @ 22:45:24
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0