God fortsättning!

Ojdå, här var ju bloggandet på topp såg jag. Not.

Har inte orkat suttit något vid datorn de senaste dagarna. Har inte gjort så mycket heller förutom att gosa med Theo och Kimmie en massa. Malin kom också över på julaftonskvällen och gick hem vid 3 tiden på natten. Natten efter var det ju storm jävlaranamma. Vaknade halv 3 av att det smäller till som bara den ute på altanen som är alldeles breve mitt rum. Gick upp till momma tillsammans med Mikael och uppe var det ju ännu värre. Fönsterna svajade och vi trodde att de skulle slås in av vinden i vilken sekund som helst. Gick ner efter en stund och tittade ut där nere och där blåser bordet omkring och det har blåst sönder plast och grejjer så vi fick ju gå ut och ta in sånt som hade blåst ner och låg löst som kunde flyga iväg.
Vid 4 gick jag och lade mig igen och försökte sova. Var väldigt svårt då det bara small hela tiden, men tillslut så lyckades jag.

I natt har det ju också varit storm fast snöstorm. Den var inte lika kraftig som Dagmar, men tillräckligt mycket att det ska smälla på altanen, så jag har sovit jätte dåligt i natt. Har vaknat flera gånger och haft svårt att somna om. Hoppas på att kommande natt ska vara lugn så jag får sova riktigt för jag är as trött och har jätte ont i huvudet.

Idag har jag itne gjort så mycket. Suttit och fikat med momma och tittat på tv. Traskar fortfarande omkring i min pyjamas här hemma. Ska dock ta och duscha snart och gå upp till Ica och handla åt momma och ikväll ska jag hitta på något med Malin.

Har inte så mycket mer att skriva, så jag ska väl ta och stänga ner här och göra något annat. Ha det så fint och god fortsättning alla!

Mikael och jag på Julafton

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0