Fuck you Naturkunskap

Förbannade jävla naturkunskap. Har suttit ända sedan 2 idag (med pauser såklart) och pluggat som sjutton till provet vi ska ha imorgon. Asså jag har läst i boken flera gånger, läst frågorna och svaren om igen och jag har gjort såna där lappar som man skriver frågan på ena sidan och sedan svaret på andra sidan. Men asså ingenting sätter sig i skallen????!? Jag är så fruktansvärt svårlärd så det finns inte.
Det är ju inte bara idag jag pluggar naturkunskapen, har ju haft genomgångar på skolan och sedan har jag pluggat i helgen samt någon dag i veckan. Men vad fan är problemet? Hur ska jag få allt att stanna i huvudet? Blir ju galen.. Samma problem hade jag med Historian också. Hade så svårt att lära mig när jag pluggade inför prov.
Det är så himla mycket man ska hålla reda på, och sånt är jag jätte dålig på. Det går verkligen inte. Mitt minne är sämst. Man skulle nästan kunna tro att jag är släkt med guldfiskar. Jo det är sant, så illa är det.

Jag förstår inte hur andra kan ha så lätt att få det att sitta. Det är alldeles som om att det fattas en hjärnbit i huvudet på mig.





Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ZOOFIE

Har pluggat hela helgen jag med, som en jävla galning men jag fattar fan inte vad jag läser. Jag kommer att faila.

2011-12-18 @ 19:50:29
URL: http://zoofie.devote.se
Postat av: Malin jönsson

Den där naturkunskapboken hade vi med.. Usch för naturkunskap!!! Hoppas de går bra imorgon iallafall:) <3

2011-12-18 @ 20:08:55
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0