FREDAG

Lång dag måste jag säga att det har varit! Klockan 8 var vi uppe här och vid 9 satte vi oss på bussen in till stan för att handla. Det var snorhalt ute eftersom det regnade så bussen fick köra jätte sakta. Jag var så trött att jag satt och försökte sova och lyssnade på musik. Efter en stund känner jag hur momma nästan lägger sig över mig så jag frågade liksom vad hon håller på med och hon sa att vi höll på att krocka. Folk omkring oss såg jätte chockad ut och tydligen hade de suttit och skrikit. Det var en långtradare som hade kört rakt emot oss, men hann precis svänga åt sidan då vi mötte den.
Det var så halt ute så bussarna slutade att gå och hade typ parkerat på olika ställen. Samma sak med alla lastbilar, många hade fastnat i backar och många hade parkerat vid busshållsplatser. Det var värsta kaosen. Långa bilköer också. Vi fick som tur var skjuts hem från affären. Hade inte tagit oss hem annars om vi skulle ta en buss eftersom ingen buss gick.

Vid 11 kom vi hem så vi började att stöka lite här hemma. Sedan vid 1 lade jag mig i soffan en stund och somnade till och sov i 45 minuter ungefär. Hjälpte sedan momma att baka, rensa kylskåpet och stryka dukar.
Ikväll blir det att spela Bingolotto på uppesittarkvällen med momma och Mikael. Hoppas på en stor fet summa pengar i vinst!

Ikväll blir det fan en tidig kväll för mig. Tröttare tjej kan ni inte hitta!











Asså snälla, kan ni inte rösta fram mig som sveriges sexigaste kvinna? PLIIZ?

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

vacker du är min vän! <3

2011-12-24 @ 00:21:49
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0