Bilder som skulle publicerats men aldrig blev av

Nu gör vi ett sånt här inlägg igen. Har jätte många bilder som jag skulle göra inlägg av, så jag gör ett inlägg och lägger upp alla på en och samma gång här istället.

Skollunch på Åhléns. Inge gott må ni tro.


Så fina strumpor jag hade på mig för någon vecka sedan.


FREEED!


Denna man var på stjärntorget i Östersund och spikade in spikar i näsan, stoppade en massa is innanför byxorna och han sprutade eld. - Vad gjorde han mer Malin?


Här fick en åskådare gå och dra ut spiken (glömmer aldrig snorlobban som följde med spiken ut..).


Från senaste tågresan hem från Brunflo. Hade så otroligt tråkigt och jag var så hemskt kissnödig så jag
gick iväg på toaletten. Efter att jag hade gjort mina behov fastnade jag framför spegeln och tog en massa
mongo bilder. När jag fått nog och skulle ta och gå ut så har det hunnit bildas en riktigt lång kö. EHEH!




Kommer ni ihåg då jag hade råkat skära mig på saxen i slutet av sommaren då jag klippte i min jeansväst?
Blödde ju as mycket då men stoppades tillslut. Efter en stund då jag hade gått och lagt mig började jag blöda
igen och jag hade inget plåster så jag fick gå och hämta toalettpapper och virra omkring och sedan tejpa fast det.
Ja, man få tager vad man haver och göra det bästa av det! Nöden har ingen lag, som man brukar säga.


Bild från i slutet av sommaren i jeansvästen.


Avslutade praktiken och fick plocka i en stor fet en jävla godispåse och ta med hem. UTAN ATT BETALA! Så schysst av dem alltså! Det tog fan en hel jävla vecka att äta upp den där jävla påsen. Jag åt, Malin åt, momma åt, Helena åt, Dennis åt och även Theo pulade in fulla munnen med en massa godisar, men ändå blev det inte mindre i påsen...? Så mycket var det!
Antar att många av er har sett bilden på facebook, äh, gör väl inget om jag frestar er lite mer?


Ja hörrni, tror att det var alla bilder. Återkommer väl om jag hittar fler.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

han gjorde väll ingenting med mig ? X) hahahahha <3

2011-12-15 @ 23:00:31
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0