30 December

Jo men visst, nu är det ju näst sista dagen för iår innan vi skålar oss in det nya och sista året. Eller ja, om nu det bara var påhitt det där med att jorden kommer att gå under 2012, vilket vi får hoppas. Annars får jag skaffa barn så fort som möjligt, gifta mig, bli rik och leva livet i år. Blir kanske ganska tight med allt men vi får försöka få det att fungera.

Jaha, hur firar ni nyår då? Själv ska jag ut med Malin och hennes kompis, här i stan. Längtar ihjäl mig eftersom jag seriöst håller på att dö av danssug just nu.

Hur som helst är allt bara bra med mig, tror jag. Var till stan igår tillsammans med momma, Mikael, Helena, Theo och Kimmie. Jag hade tänkt att kolla lite på stan om jag hittade något fint, men allt jag hann med var att åka rulltrappor med Theo, vara med han på lekplatsen mitt i stan, leka med han ännu mer inne i en annan affär, åka mer rulltrappor att stackars gamla moster nästan blev lite åksjuk, och sedan gå och hålla honom i handen. Och jag säger det att fy fanken vilken mysig dag det var! Var alldeles varm och lycklig. Var helt slut när vi satte oss på bussen hem då Theo somnade så sött på sin plats breve "mostej Jessia". ♥

Det går inte att beskriva min kärlek till dessa ungar! Jag kan sitta och bara titta och beundra dem hur länge som helst. Blir alldeles lycklig när de ler och skrattar att jag själv blir tårögd typ. De är så otroligt fina båda två. Så himla söta att man bara vill äta upp dem. De är också så otroligt duktiga. Man kan inte finna en stoltare moster!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0