Friday

Tjeeeena! Kom för en stund sedan hem från stan efter en stunds springandes där med Malin. Tog en fika och sedan kika runt i affärer. Hittade en tröja inne på Gina som jag har suktat efter länge. Var in på Rut Med Flera också, och där har de en sådan himla fin skinnjacka som jag så gärna vill ha. Såg den förut för någon dag sedan jag var på stan, men nu idag testade jag den, och det skulle jag aldrig ha gjort. Fy fan, det var verkligen hemskt att ta farväl till den när jag skulle gå. Om jag bara hade 500 kr till övers så hade jag slagit till direkt. Inget snack om saken!

Ska om en liten stund gå upp till Rätt in med Malin för att köpa en sliskig jävla tacorulle att trycka i mig. Asså ni anar inte hur gott det är! Är ni i Brunflo (ni som inte bor i Brunflo) någon gång och är hungriga så ska ni svänga in på Rett inn och köpa en taco viking med vitlöksås. Ni kommer inte ångra er. Ni hamnar i gudarnas värld när du tar första tuggan.

Min nya tröja:


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

hehehehehe, gott var de ! :D <3

2011-08-05 @ 21:00:09
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0