Tidsfördriv

KOMPISAR

1. Har du nån bästa vän? Ja!
2. Är du ofta med dina vänner? Varje dag på skolan och ibland på helgerna.
3. Vad brukar ni hitta på? På skolan sitter vi mest och pratar och flummar på om vi inte går på stan en sväng. På helgerna är det väl olika. När jag är i Brunflo brukar jag och Malin bland annat åka till stan, singstar/guitar hero och typ godis och film.
4. Bästa minnet med nån vän? Åh herre gud, kommer inte riktigt på en favorit. Har så himla många alltså! Men det måste väl ändå ha varit när jag och Malin var liten och delade pojkvänner. Haha.
5. Säg namnet på en riktigt bra vän? Alla mina vänner är riktigt bra!
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Oja.
7. Har du hatat din bästa vän? Nej skulle jag aldrig kunna göra.
8. Litar du på din bästa vän? Japp!
10. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Ja, men det var typ as länge sen.
11. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Haha ja när Malin skrämde skiten ur mig för några år sedan.
12. Vart bor din bästa vän? I Brunflo och här i Gnarp.
13. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Bara om typ såna vi inte känner.
14. Har du ljugit för någon kompis någongång? Ja
15. Har någon kompis ljugit för dig någongång? Ja
16. Ljuger du för dina vänner ofta? Nej
17. Vilken kompis var du senast med? Amanda och Ida
18. Har du många kompisar i din klass? 4 underbara som jag jämt umgås med.
19. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Amanda, Zoofie, Ida och Julia.
20. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Malin bara.

 

SISTA SOM

1. Du fick en puss av? Någon som jag inte har någon aning om vem det är.
2. Sov med dig i samma säng? Malin
3. Du delade ett riktigt skratt med? Småskrattar lite varje dag med olika folk, men då jag verkligen skrattade så magen nästan värkte var i Lördags.
4. Du gick på bio med? Malin, var det du tro?
5. Du höll i handen? Måste ha varit Theo.
6. Du gick på stan med? Amanda, Sandra och Filip.
7. Delade en pizza med dig? Min lillasyster Veronica för 100 år sedan.
8. Du ringde? Min syster Helena.
9. Skickade ett sms till dig? Linn men det kunde inte skickas för jag har något fel på telefonen.
10. Du kramade? Nina
11. Gjorde dig lite besviken? -
12. Gjorde dig mycket besviken?   -
13. Du skrev med på msn? Linus
14. Du snackade skit om? -
15. Du åkte bil med? Bosse tror jag.
16. Gav dig en komplimang? Linus
17. Du kollade på film med? Elin.
18. Du åt med på resturang? Momma och Mikael skulle jag tro.
19. Betalade något åt dig? I Lördags bjöd Sandra mig på en shot.
20. Grät inför dig? Momma.

BOENDE

1. Bor dina föräldrar tillsammans? Nej.
2. Om inte vem bor du mest hos? Ingen. Fosterfamilj.
3. Har du eget rum? Ja.
4. Egen dator? Ja.
5. Egen tv? Ja, men har den inte framme.
6. DVD? Ja.
7. Boxer? Ja.
8. Internet? Ja.
9. Vilka färger går i ditt rum? Typ vitt, brunt och rött kanske?
10. Har du stror golvyta? Så jag klarar mig i alla fall.
11. Får man plats att sova fler än en i din säng? Skedar man så.
12. Är köket stort? Lagomt.
13. Ismaskin? Ja på frysdörren.
14. Micro? Ja.
15. Glass i frysen just nu? Nej.
16. Fler än ett badrum? Ja.
17. Badkar eller dusch? Två duschar och en Jacuzzi.
18. Tvättstuga? Ja.
19. Balkong? Ja.
20. Bra grannar? Känner dem inte.

 

DIVERSE

1. Favoritfärg? Asså det beror på.
2. Mobiltelefon? Sämst Sony Ericsson
3. Skola och program? NTI Gymnasiet i Sundsvall. Media.
4. Oskuld? Nej.
5. Senaste filmen du såg? Tittar inte på film så ofta nu för tiden, men det måste ha varit Pippi Långstrump med Elin. Hehehe.

6. Senaste låten du lyssnade på? Snälla bli min.
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? !nniL rä nman ttiM.
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? Vejt int.
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? Vejt int.
11. Vad åt du till middag igår? Potatisgratäng och korv..
12. Har du duschat idag? Nej men ska.
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? Kommer inte riktigt ihåg, men "Hejdå" tror jag.
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? Kommer inte riktigt ihåg, men "Hejdå" tror jag.
15. Har du skolkat någongång? Ja, låtsas varit sjuk, men det var länge sen.
16. Är du en svartsjuk person? Tja, typ.
17. Går vänner före en partner? Beror på.
18. Kommer du bra överens med din familj? Ja det kan man väl säga.
19. Vad ska du äta till middag ikväll? Köttfärslimpa och potatis.
20. Har du några syskon? Ja, 4 underbara.

 


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0