Godnatt

Tror att jag har kommit fram till något att ha på mig imorgon. Får väl se om jag ändrar mig i sista minuten innan jag måste springa iväg. Brukar ju typ alltid vara så.
Ska upp tidigt för att ta en tidig buss till Sundsvall. Vi måste åka tidigt till Ljungaverk för Takida ska ju även ha signering där på dagen, och den vill man ju inte missa! Tar med mig kameran och hoppas på att kunna ta några bra bilder. Bilderna kommer dock upp dagen efter eftersom jag slaggar över hos Zoofie den natten. Det kommer bli riktigt trevligt! :-D

Tänkte lägga mig nu och kurra ihop mig i mammas morgonrock och lyssna på hennes låtar tills jag somnar. Hade en dröm om henne igår natt om att jag träffade henne. Jag visste att jag drömde och att jag snart skulle vakna så jag sa till henne ''jag kommer snart att vakna, så jag måste passa på att krama dig här för jag vet inte nästa gång jag kommer att träffa dig'', och sedan satt jag och kramade henne jätte mycket.
Tänk att det ska göra så otroligt ont att sakna något så här mycket..


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

ha så kul på takida! :D <3

2011-08-13 @ 01:00:47
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0