Tre konstiga saker jag har för mig

1. Varje gång jag ska diska och ska häva på diskmedel på svampen så måste jag alltid trycka på diskmedelsflaskan efter att jag har tagit lite diskmedel så det far ut bubblor. Varenda gång jag använder diskmedlet.

2. Varje gång jag går in till köket här hos momma så rättar jag alltid till mattan som ligger där, även fast den ligger rätt. Jag måste dra min fot på den varenda gång. Även fast jag skulle gå iväg någon annan stans för att hämta något och sedan komma tillbaka någon sekund efter så måste jag göra det igen.

3. Varje gång jag gäspar får jag alltid lock för öronen. Jag vet inte varför, men när jag var liten hade jag alltid öroninflammation. Jämt när jag var hos doktorn så sa han att jag skulle hålla för näsan och "blåsa ut" och så skulle locken försvinna, men för mig funkade det bara om jag gjorde tvärt om och "drog in" istället, vilket jag fortfarande gör idag då jag får lock när jag gäspat. På något sett har de där locken stannat kvar och kommer bara när jag gäspar.





Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0