Tröttare tjej..

Asså tröttare tjej kan man inte hitta. Sitter och sover här nästan, så jag tänker faktiskt gå ner och fika något och sedan göra mig klar för sängen. Lär väl ha piggnat till efter att jag har ätit och tvättat ansiktet vilket jag brukar göra, men får titta lite på OC lite tills jag blir tröttare eller något.
Imorgon blir det en rough day. Hehe nedå, ska bara in och ha Graf, sedan slutar jag för dagen. Är jag en lyckansost så hinner jag med 10:20 bussen, annars stannar jag över lunchen och tar ersättningsbussen för tåget som går klockan 12. Eller ne, måste nog ta ersättningsbussen kom jag på. Har ju mentortid efter lektionen.

I alla fall så fick jag hem min studentklänning idag. Den sitter jätte fint! Men jag tror ändå att jag måste skicka tillbaka den och åtminstonde byta för det är en rätt så synlig repa på den. Ja min klänning är gjord av plåt och lack!
Men får fixa det imorgon istället. För nu är det dags för fika macka och ett iskallt glas med mjölk!

Inte sådär jätte bra bilder men jag orkade inte ta nya så ni får nöja er med dessa.





Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0