To cool for school (skulle ha postats för länge sen idag)

Nämen tjena mitt bena! Idag började jag skolan som sagt. Jag hade upprop klockan 1 och hade det till klockan 2 så nu är jag hemma och ska alldeles snart äta. Jag fick veta att jag är ledig imorgon och på onsdag eftersom lärarna jag ska ha är mentorer till ettorna och alla ettorna ska ha några lekdagar eller vad det nu var med sina mentorer, så hur skönt kommer inte det att bli då? På torsdag går jag som vanligt men på fredag är det utedag med lekar. Tror det ska bli roligt faktiskt.
Men det kändes i alla fall bra att börja skolan igen och träffa alla vännerna.

Igår hade jag planerat att ta min jeansväst idag, men när jag vaknade imorse så regnade det och det såg jätte kallt ut. Jag fick ändra klädsplanen och sedan när jag gick iväg höll jag på att svettas ihjäl. Ångrade som fanken att jag inte tog jeansvästen i alla fall. Får ta den någon annan dag i veckan istället, som typ torsdag.

Nä, ska nu ta och kolla lite på Vänner innan maten är klar. Ha det bra!




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0