Tisdag

Blev tillsagd av Elin att jag skulle blogga, haha wow. Den första tillsägelsen någonsin.
Okej, hade inte direkt tänkt att blogga något idag eftersom jag inte har något speciellt att skriva. Har inte varit världens bästa dag heller då mitt humör inte har varit på topp. Men det ska väl bli bättre.

I alla fall så har jag tittat på allsång på skansen på tv:n ikväll. Patrik's Combo skulle vara med där, men hur mycket var de med då? En låt och hur mycket filmade de dem då? typ nothing. Tråkigt juu.
Tycker det är så himla coolt att de har blivit så stora. Förut var de ju knappt kända här i Östersund ju.

Jadu Elin, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer. Men vi syns till veckan! :-D Puss på dig! ♥

Publicerar din fina bild om det är okej? :-D

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: ABSOLUTE ELIN

hihi vad du är söt!

ses snart gumman <3

2011-08-02 @ 22:14:55
URL: http://absoluteelin.myshowroom.se
Postat av: tova

häftig bild!

2011-08-04 @ 21:54:22
URL: http://tovasbakblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0