Som ett kliv in i vuxenvärlden liksom

Tjena! Har inte orkat bloggat något idag fören nu. Vet ni vad jag gjorde idag då? Jo jag åkte till banken för att sätta in någon pengacheck jag fått, och då passade jag på att skaffa internetbank med bankdosa och hela faderullan. Var dock tvungen att byta bort Maestro till Visa, men det ska tydligen vara bättre sa hon i kassan så jag får väl hoppas på det då. Men liksom bankdosa, hur vuxet?

Hehe annars så är det väl bra. Har inte gjort ett skit idag förutom baken då. Hade hoppats på att det skulle vara sol idag men jag vaknade av att regnet smattrade jävlaranamma mot fönstrena imorse. Så ja, hela dagen har det bara varit mulet och tråkigt, vad ska man göra då liksom?

Fick även en nyckelring med.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: a' photography ♥

anmäl dig gärna på dagens blogg i min blogg, avslutas i morgon. sorry om du inte gillar sånna här kommentarer

2011-08-16 @ 08:58:22
URL: http://amandape.blogg.se/
Postat av: Linn

Är fan avis på dig Engstrumpan!

Shit, skulle fixa det där för ett bra tag sen, men inte än heller har jag gjort det, haha.

Men du som är så vuxen o cool har redan fixat det ser jag! Du e la bra nog vuxen du! ;D

2011-08-16 @ 12:32:29
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/
Postat av: malin jönsson

fick ju min bankdosa i brevlådan ja, så behövde inte fixa ngt själv, den bara var där en dag ;) <3

2011-08-16 @ 15:05:59
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0