Solig och ledig dag

Usch, idag vaknade jag med ett jävla nackspärr. Kan inte vicka huvudet åt vänster för då jävlar vill jag bara skrika av smärta. Jag måste ha sovit på något konstigt sätt inatt..
Idag har det varit ett sådant härligt väder. Direkt när jag vaknade satte jag mig och åt frukost och sedan gick jag ut i solen och satte mig i två timmar. Skönt!
Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på High School Musical låtar. Inte alls töntig. Haha gud vad länge sen jag såg filmerna. Måste ladda ner dem och ha ett maraton. Är du på Malin?

Väntar på att tvätten i maskinen blir klar så jag kan gå ut och hänga det. Hoppas det hinner torka tills imorgon. Känner inte för att komma till skolan med blöta kläder. Ska också duscha alldeles snart så håret hinner torka tills det är läggdags. Har en känsla att jag inte kommer att kunna somna inatt. Hur ska jag orka kliva upp klockan 5 inatt då?

Såhär ser morgondagen ut:


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

haha jag är på! :D <3

2011-08-24 @ 23:09:54
URL: http://malinjnsson.blogg.se/
Postat av: malin jönsson

jag är på! :D <3

2011-08-24 @ 23:10:33
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0