Skönare dag!

Idag är det riktigt fint väder ute! Har legat ute i två timmar och fick bort lite av min ångest över mitt bleka jag. Trodde inte att solen tog så bra så här års, hehe.
Utslagen är fortfarande kvar i ansiktet. Jag känner mig som en kille som nyss har rakat hakan med en slö rakhyvel. Inte slät och mjuk alls. Men är glad över att klådan är borta i alla fall.

Jag har nyss packat upp mina väskor sedan jag var i Brunflo. Hehe, har inte orkat göra det tidigare. Har också plockat ihop lite på rummet och vikt in en massa tvätt och kläder som bara har legat framme.
Har lite problem, för jag vet inte alls vad för kläder jag ska ha imorgon. Liksom, vad har man på sig på en festival? Jag har inga jackor som passar ihop med de outfits jag tänkt ut. Fan att jag inte ägde en snygg skinnjacka.. Då hade problemet varit ur världen.

Slänger upp två as bra låtar som jag gillar



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0