Längtan lever kvar, även om jag kämpar emot

Det visade sig på skolan att jag inte behövde komma på sista lektionen som var projektarbete, eftersom de har tydligen inte kommit igång med kursen eller alla lärare eller hur det nu var, så jag behövde bara gå på Grafen på morgonen och sedan åkte jag hem vid 12. Så nu ligger jag hemma och vet inte riktigt vad jag ska göra. Kolla på någon rolig serie kanske.

Jag hade rätt om igår kväll/natt. Jag somnade vid 3 tiden och vaknade några minuter innan min klocka ringde 5. Jag var inte sådär jätte död imorse utan jag klev upp och det var som om att jag aldrig hade legat och sovit något. Var typ pigg. Så har det hållit i sig hela dagen. Jag gissar på att jag, om några minuter, kommer att bli allt tröttare och tröttare och somna. Men Jag ska hålla mig vaken, för ikväll, ja då jävlar blir det en jävligt tidig kväll för fröken Jessica kan jag lova!

Blev lite besviken när jag vaknade imorse och såg att det var mulet. Dock lös solen lite på molnen så de var oranga, men de försvann väldigt snabbt. Hade ju tänkt att ta min jeansväst idag eftersom jag tog förgivet att det skulle vara fint idag eftersom det var det igår och i förrgår, men nä, när jag sedan gick ut så började det att regna.
Jag hoppas på att det inte regnar imorgon, för då har vi aktivitetsdag ute hela dagen.

Har inte så mycket mer att skriva så jag lägger upp några bilder jag var ut och fotade med AnnMaries mobilkamera i tisdags.






Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0