Mitt schema i tredje ring



Verkar läsa roliga ämnen i höst, förutom Narturkunskap och Arbetsmiljo och säkerhet. Men något jag tycker kommer bli jävligt drygt är mina jävla håltimmar på onsdagarna och torsdagarna. Men ska väl inte klaga, har ju tid då till att plugga en massa. Är så himla glad över att jag inte kommer att läsa engelska, svenska, idrott, webbdesign eller historia något mer. Matten måste jag göra klar på eget arbete tillsammans med min mattelärare.
Faktiskt så släppte lite av min ångest för skolstarten lite. :-)

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Linn

Mäh, va lite ämnen du har!? :o Alltså antalet olika!

Men du har väl hunnit med många andra sen förr då istället :)Dååligt med långa hålisarna bara!



Skönt att du känner att ångesten släppte lite iallafall!

2011-08-16 @ 15:02:18
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/
Postat av: Zoofie

Ska du ha Medieproduktion B? :) För den är inte tillagd på schemat än, tror den kommer att komma på torsdagar där det är hål :)

2011-08-17 @ 02:09:53
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0