Jag är sååå smidig!

Jag har ett tag funderat på att klippa bort mina ärmar på min jeansjacka eftersom jag inte använder jackan lägre för den är lite kort i ärmarna. Jag har velat haft en jeansväst länge nu så jag tog nu ikväll äntligen ur tummen och tog fram storsaxen för att sedan klippa bort ärmarna. Men när jag ska till att trycka igenom saxen för att sedan börja klippa så hade jag ju såklart mitt stora feta finger ivägen så jag skar mig på sax jäveln. Det droppade blod på mina kläder, min fot och på golvet. Mysigt. Men nu har jag fått det att sluta blöda efter att jag har sköjlt i kallvatten. Hoppas på att det inte börjar igen för jag har inga plåster.
Måste säga att jag är riktigt nöjd med resultatet på min nya väst. Ni får se bild imorgon då det är ljust ute.

Jag vet inte riktigt hur jag ska kunna somna ikväll. Hade en jävla mal i taket för en stund sedan. Jag hade koll på den tills alldeles nyss då den inte är i taket längre. Det här är ju värre än monsterna under sängen. Vart fan har malen tagit vägen? Jag kommer inte kunna somna förens den är död, eller åtminstonde på andra sidan väggen med en stängd dörr.



Edit: I found it! Och nu har jag börjat blöda igen. Wihoo!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0