En dag längre

Hej! Det blev ingen hemfärd idag. Åker imorgon istället vid 7 på morgonen. Så momma och Mikael får stå ut med mig en extra dag. Hehe.

Igår kväll tog jag, pappa och Malin oss en cykeltur till Ope. Det blev 1,6 mil sammanlagt. Det är riktigt skönt att cykla, och speciellt efter när man har cyklat klart. Man får ett sånt gott samvete. Ska ta tag i springningen när jag kommer till Gnarp igen, för nu känner jag att jag verkligen har kommit igång. Till vintern är det jag som börjar på gym!

Ikväll så står chips och popcorn skålen framme. Tänkte mysa till min sista kväll här, så jag ska zappa och se om det finns något bra på tv:n. Annars får jag kolla på några Vänner avsnitt. Det hade blivit en cykeltur ikväll med om det inte skulle regna så hiskeligt.

Men har inte så mycket mer nu att berätta. Ha det så bra!



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Sandra

SV: Åh Tack! Var lite skeptiskt till att göra de men ångrar mig inte :D När får man träffa dig då pluppen? :D <3

2011-08-07 @ 22:36:51
URL: http://sindireviewswithdooodlez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0