Det är lätt att va efterklok - lätt att se i backspegeln och skilja rätt från fel

Klev upp vid halv 11 och såg att det var blå himmel och en skinande sol ute (höhö vart annars?). Jag slängde i mig frukosten och kastade på mig bikinin och gick ut och lade mig. Kom in för en stund sedan efter att ha legat ute i tre timmar. Förmodligen mina sista soltimmar ever på ett sommarlov. Jag har bra en helg kvar av mitt sommarlov. Känns väl lite smått deprimerande, men vi får hoppas på att helgen bjuder på ännu mer sol så jag kan få tillbringa yttligare några timmar med solen.

Ikväll ska jag försöka ta mig ut på en springtur. Vad hände? Var det inte jag som skulle ta tag i springningen sedan jag kom hem från Brunflo? Eller nä, det måste ha varit någon annan..

Och eftersom att jag har en sådan sjukt bra musiksmak så lägger jag upp en sjukt bra låt.




Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0