4 timmars powernap

Klockan 6 imorse var det jag som var uppe med tuppen. Packade klart mina saker, åt frukost och sedan sprang jag omkring och letade efter mina hörlurare som är helt spårlöst försvunnen. Okej, det är inte mina utan jag fick låna dem av momma eftersom mina egna råkade en viss Jessica göra sönder... Åkte sedan upp med pappa till byn för att ta bussen som gick 07:05 hit hem till Gnarp. I bilen i väntan på bussen så satt jag och rotade igenom mina väskor för typ 358 gången, utan någon fynd igen. Pappa hittade sina hörlurare som han har till sin telefon som jag kunde låna. Pappa räddade min resa, trodde jag. Men när jag sedan kopplade i dem så blev bara ljudet raspligt. De passade inte in i uttaget på min dator eller till sladden till min telefon. Så jag fick sitta och titta på två Vänner avsnitt utan något ljud. Jag sov sedan resten av vägen hem. Allt gick så fort, liksom när jag öppnade ögonen så var vi helt plötsligt i Bergsåker. Haha. Och jag satt med munnen öppen när jag sov med huvudet bakåtlutat. Snyggt!

När jag kom hem så lade jag mig på sängen för att vila lite. Tittade på ett Vänner avsnitt och sedan slocknade jag. I 4 timmar sov jag tills AnnMarie kom in och sa att det var mat. Usch, jag hatar att vara alldeles nyvaken. Man har ingen kraft, huvudet bara snurrar och precis allt är jobbigt. Men nu har det lagt sig lite och jag är lite piggare, så jag tänker inte försöka somna om. Vill ju också kunna somna inatt. Ska ju upp halv 6 imorgon för att ta en buss som går 10 i 7 ifrån Hudik till Gävle. Ska minsann somna tidigt ikväll!!

Nu har jag inte så mycket mer att skriva. Lägger mig och tittar på Vänner igen. Ha det så bra!!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0