1 fucking augusti

Asså jag har en sådan ångest! Nu är det augusti och jag gillar verkligen inte den månaden. Hösten är snart här och snart är vintern också här. Skolan börjar och jag har jätte panik för jag vet inte vad jag ska göra som projekt arbete. Jag kommer också att drunkna i en massa skoluppgifter och all stress kommer att svämma över. Men det är såååå otroligt jävla skönt att det är sista året. Ni anar inte hur mycket jag längtar tills jag tar studenten. Finns nog fan ingen som längtar lika mycket som mig. Jag lovar er!

I alla fall så om jag hade haft råd med Lisebergsresan så hade jag varit i Göteborg nu. Känns ju också deprimerande att jag inte kunde följa med dit. Jag ska flytta till Göteborg när jag har skaffat en egen familj. Ska ränna på Liseberg hela dagarna och bara åka en massa karuseller. Jag ska bli deras stammis. Finns ingen annan plats som gör mig så lycklig än ett nöjesfält med en massa karuseller. Liseberg står mig närmast i hjärtat.
Skit samma, ska försöka att inte vara så negativ något mer. Åkte ju faktiskt karuseller igår, men asså de är ju ingenting om man jämför med Baldern, Lisebergsbanan, Flumride och alla andra roliga på Liseberg...

I går på kvällen så tog jag och pappa oss en cykeltur på nästan 2 mil. I vissa stunder var det riktigt jobbigt, men efteråt var det ju så himla skönt.
Tog en cykeltur idag med fast inte lika långt. Det började att regna och det mullrade lite så vi skyndade oss hem. Just nu sitter jag och gräver i en fet jävla godispåse. Tyckte att jag hade förtjänat mig en sådan, men nu har jag ju lite ångest eftersom det är ju måndag idag och inte lördag. Vad hände med nyårslöftet? Fast den frågan borde jag ju ha ställt för några månader sedan. Eller ja, i februari redan. Hehe.
Men asså en sak som jag har upptäckt. När jag har plockat klart godiset och ska sätta tillbaka den där spaden så märker jag att jag har en annan spade i min andra hand som jag har godispåsen i. Det händer riktigt ofta. Jag måste nog ha börjat med att ta en spade, sedan påsen och sedan glömt bort den där spaden och tagit en ny. Jo jag är lite småkonstig av mig.





Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: malin jönsson

HAHAHA om jag ska vara ärlig så sitter jag också och gräver i en stor godispåse.. (a) <3

2011-08-01 @ 23:25:24
URL: http://malinjnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0