Yearbookyourself

Åh herre gud var mina tårkanaler måste ha torkat ut efter i dag alltså. Som jag har skrattat så tårarna har sprutat på mig! Hahaha det började på morgonen redan när jag satt själv och väntade på att de andra skulle komma. Sedan när Julia hade kommit så skrattade jag bara. Sedan under håltimman satt jag och skrattade och sedan på Webbdesignen satt jag och försökte trycka tillbaka det, men jag kunde inte. Det bara brast så jag sitter där och skrattar så jävla mycket att magen värkte och tårarna bara forsade ner. Och allt skratt är för dettas skull:







Hahaha jag är helt beroende av det här!

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: elin

jag vill oxå vara med på nån bild :(:(

haha! älskar dig gumman <3 :)

2011-04-20 @ 13:51:47
URL: http://elinsofieulander.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Njaa, jag vet faktiskt inte riktigt :p Längtar du mycket till sommaren nu då? :)

Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-20 @ 14:05:21
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0