Whatever I do I still remember

Hi Fans!

Just nu befinner jag mig i skolan tillsammans med Julia. Om 20 minuter börjar vi och jag ska hinna springa på toaletten en snabbis innan.

Denna dag ser ut såhär:
08:30 - 10:30 Grafiskkommunikation.
10:30 - 14:20 Lunch/Håltimma i 3957 år.
14:20 - 16:45 Webbdesignmördarlektion.

Så ja, jag tror nästan jag måste springa på toaletten nu innan det händer en liten olycka.
Ska bara slänga in en asa bra låt med Bryan Adams. (Bara för att just den låten inte fanns på Youtube så får jag väl lägga in den själv där)..... less.


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Jo min helg var bara bra :) Ska du göra något roligt i veckan nu då? :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-19 @ 10:52:18
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Sindi

Gick ju inte att lyssna på låten :/ ^^

2011-04-19 @ 16:57:28
URL: http://sindireviewswithdooodlez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0