Valborg

Just nu sitter jag och väntar på att momma ska måla sig klar så vi sedan kan gå och hoppa på bussen in till stan. Vet faktiskt inte med vilken anledning jag följer med. Jag har inga ärenden att uträtta. Men jag följer med i alla fall som sällskap. Annars lär jag väl bara ligga och sova hela dagen eftersom jag somnade inte fören halv 6 i morse och sov till 10. Hade en sådan huvudvärk efter att jag hade legat och tömt mig på tårar. Kändes skönt att släppa på trycket. Har inte gjort det på någon vecka nu. ¨

Ikväll blir det att äta tacos och sedan följer vi väl den gamla traditionen att vi går ner till båthamn och tittar på en brasa.
Nu måste jag kila. Hejdå!


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0